Main logo
Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Kundnöjdheten ökar hos Sandvikenhus

För andra året i rad ökar kundnöjdheten hos Sandvikenhus. Det visar den den senaste hyresgästenkäten, skriver bostadsbolaget i ett pressmeddelande.

Annons

Årets enkät visar att 81,7 procent av Sandvikenhus kunder är nöjda med servicen de får av sin hyresvärd. I fjol var motsvarande siffra 80,8 procent. Året dessförinnan var den 78,8 procent.

Nu siktar Sandvikenhus på att nå den bästa fjärdedelen av de 80 svenska fastighetsbolag som deltar i enkäten.

– Hyresgästenkäten hjälper till att styra hur budgeten ska användas. På så sätt görs insatser på ställen där de verkligen behövs. Vi ser tydligt att där vi har tillsatt resurser har vi en stor ökning, bara på ett år, säger Jens Strandin, Fastighetschef på Sandvikenhus, i ett uttalande.

Arkivbild

FLER NYHETER:

Här följer du Gävlebocken live – dygnet runt

The Hellacopters klara för i Furuvik i sommar

För Plus-kunder: Kaos och långa köer vid paketutlämningen i Gävle – kunder kan tvingas vänta en timme

Insändare: Hemsjukvården: "Backa bandet och lyssna på personalen"

För Plus-kunder: Ettåringens skador mycket omfattande – expertutlåtande tar tid: "Fortfarande omhändertagen"

⬛ Är du prenumerant? Klicka här för att logga in på ditt digitala konto.

Annons
Annons
Annons