Main logo
Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Hoppas du upplever att ditt boende blir bättre

/

Annons

Svar till: Hoppas på 33 år, 14 september. Vi har full förståelse att ni känner frustration när ni upplever att ni inte får den service ni förväntar er. Självklart är det inte okej om ett avhjälpande av fel tar den tid du har angivit. I samtalet vi haft kopplat till denna insändare var det positivt att vi kunde reda ut vad som gått snett, och hur vi kan hitta vägar framåt för att undvika liknande missar. Vi försöker ständigt utveckla vår verksamhet för att få bättre styrning, och hoppas på sikt att du upplever att ditt boende blir bättre.

Niclas Lind

Förvaltningschef, Gavlegårdarna

Läs också: "Varför ska jag fortsätta gör felanmälningar?"

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare
Annons
Annons
Annons