Main logo
Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

"Varför ska jag fortsätta gör felanmälningar?"

/

Annons

Gavlegårdarna, varför ska jag göra felanmälningar till er? Responsen från er är lika med noll.

Belysningen på toalett, tog cirka nio månader att få fixat, ytterbelysningen cirka fem månader. Arbeten som har utförts i lägenheten är fuskjobb. Snar slutar man göra felanmälningar, ju fler man gör desto sämre blir servicen.

Finns det någon inom Gavlegårdarna som kan förklara så har AB mitt telefonnummer.

Hyresgästen som har dessa synpunkter har bott på Apelgatan i 32 år och upplever en förslumning av ett annars toppenbra område.

Hoppas på 33 år

Svar direkt:

Vi har full förståelse att ni känner frustration när ni upplever att ni inte får den service ni förväntar er. Självklart är det inte okej om ett avhjälpande av fel tar den tid du har angivit. I samtalet vi haft kopplat till denna insändare var det positivt att vi kunde reda ut vad som gått snett, och hur vi kan hitta vägar framåt för att undvika liknande missar. Vi försöker ständigt utveckla vår verksamhet för att få bättre styrning, och hoppas på sikt att du upplever att ditt boende blir bättre.

Niclas Lind

Förvaltningschef, Gavlegårdarna

Läs också: Bra bemötande

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare
Annons
Annons
Annons