Annons

Annons

Annons

Annons

Annons

Insändare
Byt ut chefer så ni hinner svara i telefon

Detta är en insändare.Åsikterna är skribentens egna.

Har nu i en veckas tid försökt att per telefon komma fram till Region Gävleborgs olika nummer för covidpass och den tredje sprutan, förgäves. Orsaken är att min mobil har gått sönder och jag är utan bank-id.

Hur skall jag över huvud taget komma i kontakt med de telefonnummer som gäller? Har försökt minst 15 gånger, men får en automatisk röst i örat, "försök senare, det är många som ringer".

Annons

Är det inte dags, kära medborgare, att säga upp alla dessa tärande chefer inom regionen och sätta in personal som tar hand om oss medborgare som behöver hjälp? Tror säkert att vi kan få ut tre "fotfolk" som arbetar mot en chef. Snälla banta administrationen och sätt in personal där det behövs, bland annat vid telefonerna för oss som inte har ett fungerande bank-id.

Christer Lundqvist, Hofors

Nästa artikel under annonsen

Hej! Vi använder cookies.
Vi gör det för att förbättra funktionaliteten på sajten, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att allt fungerar som det ska.
Vår policy