Annons

Annons

Annons

Annons

Annons

Sandvikens centrum

Insändare
Dröjer för länge innan man får hjälp av Sandvikenhus

Detta är en insändare.Åsikterna är skribentens egna.

Vi hyr lägenhet av Sandvikenhus och tycker att servicen till oss hyresgäster bara blir sämre. Lång väntetid när man gör felanmälningar. Vi gjorde en felanmälan på att belysningen i trapphuset var trasig redan i mitten på oktober, det har den 3 december fortfarande inte blivit åtgärdat trots att vi ett flertal tillfällen igen påpekat detta.

Så Sandvikenhus, är det så här ni kallar bra service åt oss hyresgäster?

Annons

Annons

Mörker

SVAR DIREKT:

Hej och tack för din synpunkt!

Det framgår inte vilken adress det gäller och vi kan därför inte svara angående just detta ärende, men generellt är vår strävan att en felanmälan ska vara antingen åtgärdad eller påbörjad inom tio dagar, beroende på typ av fel och omfattning.

Vi beklagar att du i det här fallet inte fått den service som förväntas och ber dig att åter kontakta vår kundtjänst (info@sandvikenhus.se, 026-24 22 00) och meddela vilken adress det gäller så att vi snarast kan undersöka vad som hänt i det här ärendet.

Med vänlig hälsning

Jens Strandin, fastighetschef, Sandvikenhus

Nästa artikel under annonsen

Hej! Vi använder cookies.
Vi gör det för att förbättra funktionaliteten på sajten, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att allt fungerar som det ska.
Vår policy