Annons
Vidare till arbetarbladet.se
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Insändare + svar direkt: Dåligt att behöva hämta matkassar inne i butiken

Har för första gången handlat på Willys online. Hämtade kassarna med matvanor i veckan på Willys norr i Gävle. Blev mäkta förvånad när jag var tvungen att gå in i butiken, för att hämta kassarna. När jag påpekade för en av de anställda, att det inte var något bra system i coronatider blev svaret, att det här blev ordnat före corona.

Må så vara att det var ett bra sätt att hämta sina beställda kassar då, men det är det inte nu i coronatider. Inom parentes kan sägas att inget kvitto fanns i kassarna heller. Fortsättningsvis får nog online-handeln ske, via Coop i Valbo. Här kommer personalen ut med kassarna på baksidan av Coop. Det känns betydligt säkrare och tryggare.

I riskgruppen

SVAR DIREKT:

Hej, kul att du har testat vår e-handel! Vi har lite olika lösningar för våra Hämta-stationer, på Willys Gestrike är stationen på insidan av butiken och på Willys Hemsta på utsidan.

Vi erbjuder också hemleverans av varorna. Så om du inte vill eller kan gå in i butiken har vi också andra alternativ om du vill e-handla. Kvittot skickar vi alltid på mejl istället för att skriva ut och lägga i kassarna – bättre för miljön.

Hälsningar

Johanna Eurén, Willys   

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare