Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Charmkurs, Siba?

Annons

Jag undrar vilka krav som ställs på Sibas personal när det gäller bemötande mot kunderna.

Mina barn fick julklappspengar och önskade köpa sig tv-spelskonsolen Xbox 360. Hemma hade vi tittat på hemsidan för att få information. Då det inte gick att se om det fanns en sådan i butiken, ej heller telefonnummer, satte vi oss i bilen och åkte de sex milen (12 mil tur och retur).

Väl inne i butiken frågade jag en manlig säljare om de hade några Xbox 360 kvar. Han svarar mig:

– Inte vet jag, du får kolla på hemsidan.

Jag tycker att bemötandet och svaret jag fick är oerhört kränkande och kundfientligt.

Hur tänker ni, Siba? Vilka ”charmkurser” har era anställda gått?

Besviken

kund

Har du något att säga?

Skriv en debattartikel.

Skriv debattartikel

Har du något att säga?

Skriv en debattartikel.

Skriv debattartikel

Mer läsning

Annons