Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Anpassa er efter kundens behov

Annons

Hur tänkte man egentligen när man byggde biljettkassorna på Läkerolen?

Jag bestämde mig sent omsider att gå på torsdagens match (28 oktober) mot AIK med min sambo och vi parkerade på Sätraåsen 18.15, alltså 45 minuter innan matchstart. Klockan 18.55 fick vi äntligen våra biljetter, efter nästan 40 minuter i den enorma kön till de två (!) biljetluckorna! Tar ni inte in över 8 000 personer? Hur tänkte ni att alla som bestämmer sig för att gå på match samma kväll (vilket tydligen är många) ska hinna in i arenan i tid?

När vi äntligen kom innanför dörrarna var kön fortfarande lika lång som när vi kom. Stackars människor som säkert missade halva första perioden. Inte fick de väl rabatt heller kan jag tänka mig?

Nej, skärpning Brynäs. Vill ni någon gång ha fullsatt får ni se till att anpassa er efter kundernas behov och inte tvärtom!

Trött på köandet!

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Mer läsning

Annons