Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Brev ska komma fram i tid

Svar till Mycket besviken kund, 8 januari

Annons

För oss som jobbar på PostNord är det alltid ett nederlag när en försändelse inte kommer fram som den ska. Man ska alltid kunna lita på att mottagaren får sitt brev eller kort i tid. Trots det kan det ändå hända att ett brev blir försenat eller inte kommer fram, och fel kan uppstå på olika sätt. Tyvärr kan en försändelse försenas i sorteringen eller läggas i fel postlåda. Det kan också hända att avsändaren haft bråttom och skrivit en felaktig eller ofullständig adress. Ett brev med vanligt porto går inte att spåra. Synpunkter kan ändå alltid lämnas till kundservice på telefon 020-23 22 21. Det hjälper oss att bli bättre.

Katarina Sörman

produktionsområdeschef, PostNord

 

 

 

 

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Mer läsning

Annons