Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Gör något åt bristerna i informationen

Annons

...till Gävle teater med personal för att ni lät mig och mina två barn sitta och vänta på återbudsbiljetter till ”Hur långt når Alfons?” i över en timme i entrén, och sedan snabbt stängde dörrarna med beskedet att det var fullt. Ni borde göra något åt era brister i information och kommunikation! Hädan- efter besöker vi Gävle konserthus i stället, när vi vill göra något kulturellt och trevligt!

Besviken mamma

SVAR DIREKT

Vi tycker att det är oerhört tråkigt att vi inte kan ge plats åt alla som vill se våra föreställningar.

Jag har själv två små barn och förstår till fullo problemet om man ställt in sig på att se föreställningen.

Mamman hade fått information om att det var slutsålt men valde att vänta om det skulle komma in några återbudsbiljetter. Inga biljetter lämnades in.

Vi kontrollerade då om det fanns tomma platser när publiken satt sig men den här gången var det fullt.

Den besvikna mamman är välkommen att kontakta mig.

Med förhoppning om förståelse...

Jonas Elverstig

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Mer läsning

Annons