Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Hur kompenserar ni badgäster som inte fått basta?

/


En fråga till Gavlefastigheter.

Annons

Sköter ni övriga fastigheter som ni förvaltar, lika illa som Fjärran Höjderbadet, då är det mycket illa.

Nu har bastun i herrarnas omklädningsrum 4 varit trasig i sex veckor utan att ni lyckats få fram ett nytt bastuaggregat. Om man tänker på att Volvo spottar fram över 500 bilar om dagen, vilket bör vara mer komplicerat än att byta bastuaggregat, borde det inte vara så svårt att få fram ett ersättningsagregat på högst ett par veckor. Går man ut på nätet hittar man massor med bastuaggregat i olika storlekar, men det passar väl inte Gavlefastigheter,

Hur tänker ni kompensera badgästerna som nu inte har fått bada bastu på nära två månader. Att hänvisa till bastun i omklädningsrum nummer 6 är ett hån, där ryms det sex personer. Detta i en stad med över 90 000 invånare. Och varför har man inte öppnat den stora bastun på relaxvdelningen under den tid som bastun varit trasig i omklädningsrum 4. Att bara säga att man kan lösa in sig på relaxen, det kostar ju 170 kronor, är inte relevant när man normalt betalar 110 kr eller har flergångskort.

Hur mycket förlorar badet i intäkter, hur mår personalen med dessa ständiga frågor och tjat om när det ska fungera normalt igen?

Nu krävs det en ordentlig skärpning av underhållet, annars tappar vi helt förtroende för Gavlefastigheter, har vi ingen bastu innan mars är det en skandal utan like.

Snart före detta badgäst

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Mer läsning

Annons