Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Jag betalar för ett abonnemang jag inte kan använda

Jag tecknade ett mobilabonnemang på 24 månader hos 3, och fick en mobil på köpet. Det har nu gått tre månader och jag sitter här med en telefon som inte fungerar.

Annons

 

Det började med att jag fick upp en ruta på mobilen där det stod att jag skulle avbryta laddningen och inte använda telefonen utan kontakta Sony Ericsson Call Center. Jag ringde upp dem och de hänvisade till 3. Ringde till 3 kundcenter, där sa de att jag skulle gå in på mina sidor och skriva ut en skadeanmälan. Påpekade att jag inte kunde komma in där, eftersom en kod skulle skickas till telefonen som inte fungerade. Sedan sa de att jag skulle försöka hitta en återförsäljare i stan.

Jag var på stan då det kom fram en tjej som ville sälja abonnemang för 3. Påpekade att jag hade problem med min telefon som kom från 3. Då sa hon att jag skulle ta kontakt med närmaste återförsäljare som finns i Uppsala. Hon tyckte att jag skulle ta bussen till Uppsala eftersom jag inte har bil. Annars så kunde jag teckna ett nytt abonnemang och få en ny telefon. Så då ska jag sitta och betala för två abonnemang och bara kunna använda ett?

Är besviken på hur 3 behandlar sina kunder. Så nu sitter jag här och betalar för ett abonnemang som jag inte kan använda.

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Mer läsning

Annons