Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Vakna, Brynäs marknadsavdelning!

För bra precis ett år sedan gick man ut med att göra riktade insatser mot studenter och pensionärer, vart tog de vägen?

Annons

Åtskilliga platser skulle fyllas av både 30-talister och dito 40-tal om det fanns en pensionärsavdelning med humana priser. Tänk på alla som följt laget sedan 60- och 70-talet som inte har råd med dagens priser. Se på fotbollen och de flesta andra idrotter som alla har pensionärsavdelningar. Till sist är det ju så att idrotten i dag följer marknaden i övrigt. Man säljer sin produkt (ishockey). Är den inte bra sviker köparen, läs åskådaren.

Med hopp om att det ettåriga löftet inte var tomma ord önskas lycka till!

Ständig medlem 128

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Mer läsning

Annons