Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Vissa frågor behöver svar av människor

Annons

Jag blir så himla arg på att inte kunna ringa direkt till en Telia-butik trots att de anger individuella nummer till varje butik. Suttit i kö på kö och när jag väl kom fram återkom de inte fast de ber mig vänta när de söker uppgifter.

Var nummer 56 i kön och det tog 15 minuters väntan. Sedan kopplades jag vidare till en som skulle veta svaret på min fråga: Finns den specifika mobilen i butiken som ligger sex mil enkelresa från oss? Efter 20 minuters väntan la jag på.

Ringde då åter 17.45 och exakt 17.59 kom en automatisk röst in och meddelade att Telia har telefontid till och med 18.00. Helt otroligt. Var då nummer ett i kön dessutom!

För vissa frågor måste vi ha kontakt med människor och inte en datoranimerad Eva. Inte heller fungerar era knappande val som inte ens anger alla de möjligheter som finns.

Efter mailkontakt med Telia försvarar ni er med att kunden i butiken prioriteras framför samtal på telefon! Hur horribelt som helst för oss som inget val har. Ta reda på vad service innebär och börja leva upp till det. Dessutom har ni mage att uppdra åt ett ringbolag att erbjuda nya abonnemang med en mobil som lockvara, men hur får jag då reda på om den finns på plats? Fy skäms på er.

Vanlig medborgare och företagare med enbart dålig erfarenhet av Telia

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Mer läsning

Annons