Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Vi väntar fortfarande på tröjorna

Annons

Min sons högsta önskan inför julen var en Brynäströja med namn och nummer på ryggen. Min mor tog sig an detta och gjorde beställningen 5 december (plus en tröja till lillkusinen också) och fick orderbekräftelsen dagarna därpå.

När man läser på Brynäs-shopens hemsida ser man att leveranstiden är fem dagar, och skulle man vara säker på att få varorna skickade innan jul skulle beställningen sändas iväg före 16 december. Ingenting att oroa sig för med andra ord.

Men helgen före jul hade inga tröjor dykt upp, så vi skickade ett brev per e-post 22 december med en förfrågan om leveransen. Jag skickade också ett brev dagen därpå. Något svar har inte dykt upp än, och inga tröjor heller. Det är bedrövligt skött av en anrik förening som Brynäs, och jag tycker att man måste ha högre krav än så när det gäller att behandla sina kunder på bästa sätt.

Men med tanke på Brynäs största fiasko så här långt i elitserien, att nyförvärvet Kyle Wanvig inte fick sitt namn på sin tröja förrän efter närmare tio matcher, kanske man inte ska vara förvånad?

Bristen på respekt verkar dock gå som en röd tråd genom föreningen Brynäs.

Magnus Thorn

Uppsala

Har du något att säga?

Skriv en debattartikel.

Skriv debattartikel

Har du något att säga?

Skriv en debattartikel.

Skriv debattartikel
Annons