Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Vems är ansvaret?

Annons

Jag köpte en ny Samsung mobiltelefon på Telenorbutiken i Gävle i november förra året. Lämnade in den tre gånger för samma fel. Fick en ny strax efter midsommar i år. Det visade sig att det var samma fel på den också.

Jag tog kontakt med Konsumentombudsmannen som sa att jag har rätt till återköp.

Jag tog kontakt med Telenor kundcentrum som även de lovade mig ett återköp.

Gick till Telenorbutiken och krävde ett återköp men fick nej på grund av att jag inte har Telenorabonnemang. Fick rådet att ta kontakt med Samsung och begära ett återköp av dem. Fick nobben även där på grund av att jag inte köpt mobilen av dem.

Vem bär ansvaret för att jag ska få ett åter- köp?

Får det verkligen gå till så här?

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Mer läsning

Annons